Welcome to KSN website: Please enter the username and password :

•    توجه به اصل مشتری مداری و تلاش در ایجاد افزایش رضایت مشتریان
•    توسعه بازار از مسیر ارائه خدمات گسترده و انعطاف پذیر به مشتریان
•    افزایش تنوع محصولات و خدمات جهت برآورده کردن نیاز کشور
•    ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات شرکت بصورت مستمر
•    توجه به سرمایه انسانی بعنوان منابع استراتژیک سازمان و ارتقاء سطح توانمندی آنان
•    توجه به تامین کنندگان و کمک به ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و محصولات آنان
بدیهی است که دستیابی به اهداف فوق تنها با ایجاد روحیه مشارکت ، همدلی و اتحاد در همه کارکنان میسر خواهد شد ، لذا کلیه کارکنان متعهدند درک و اعتقاد خود را نسبت به اجرای اثر بخش این سیستم ، با همکاری در محقق کردن اهداف فوق ، به اثبات برسانند.